Ostu protsess meie e-poodis on lihtne.
Valige sobiva suurusega kaup ja lisage ostukorvi, vajutades “Osta”. Kaup lisatatakse ostukorvi. Kauba koguse ostukorvis saab muuta.
Valige sobivat tarneviisi, ning siis kirjutage tellimuse töötlemise jaoks vajalikud andmed. Vajalike andmete kogus sõltub valitud tarneviisist. Kui valite, et tulete ise järele, siis palume maksja Nimi, telefoninumber ning e-mail anda, et saaksime Teid teavitada ning tuvastada kauba kättesaamisel. Kauba kättesaamisel palume valmis olla isukut tõendavat dokumendi esitada. Maksja peab olema kauba saajaks!
Kui valite kohaletoimetmise teenuse üle Eesti kulleriga, siis ka tuleb kirjutada kohaletoimetamise jaoks vajalikud andmed. Kui vajate arvet OÜ-gu nimele, tuleb ka OÜ-gu andmed lisada.
Siis tuleb lugeda tähelepanelikult kasutaja lepingut (või ostutingimusi, või ostu-müügi lepingut). Kasutaja lepingiga tuleb täielikult nõustuda, ilma seda ostuprotsess edasi ei toimu.
Pärast, kinnitage oma tellimuse ning maksate oma tellimuse eest ülekannega.
Et oma ostude infot mugavalt kontrollida, saab enda ka e-poodis registreerida püsikliendiks.
Kõik hinnad e-poodis sisalduvad EestiVabariigi käibemaksu 22%.
Kauba eest on võimalik tasuda ülekannega meie arvelduskontole:
Müüja/Makse saaja: Astela OÜ
Arvelduskonto IBAN: EE632200221059753051
BIC: HABAEE2X
Pank: Swedbank AS
Selgitus: (tellimuse või ettemaksu-arve nr., võib ka lisada kauba andmed)
Soovitame maksta kauba eest kohe, s.t. tellimuse vormistamisel.
Meie e-pood müüb ja tarnib kaupa (rehvid, veljed) ainult Eestimaa territooriumil. Teistesse riikidesse kohaletoimetamine on võimalik ainult ostja eraldi kokkuleppel Astela OÜ juhtkonnaga.
Ostja saab ise valida, kas:
- tuleb ise järele
või
- kohaletiometamine kulleriga üle Eesti
Alates tellimuse töötlemise hetkest valmistatakse kaubad kohaletoimetamiseks ja kantakse kullerile transportimiseks 1-2 tööpäeva jooksul. Kaupade tarnimisvalmidusest teavitatakse klienti e-posti või telefoni teel.